Cari Blog Ini

Isnin, 2 April 2012

Main masak2....

hari sabtu 31/3/2012.......aku main masak2 nga mama...best woooo.....3 resepi berjaya disiapkan gara2 adik aku yg kemaruk nk mkn....antara resepi2 yg berjaya disiapkan adalah....jeng3....

APAM POLKADOT....
yum..yum...sedap lah apam ni...sgt lembut n enak....menyelerakan....utk membuat apam ni memang mmerlukan seni....aku ni bkn berseni pon...asalkan jd apam sudah....hahahahhahaah

resepi yg ke-2 plak.........



KEK CHEESE....
erm...agak susah jgk la nk buat kek ni...kos nya pon agak lah mahal jgk....1st time buat..nsb baik menjadi....kalau tak..rugi aku....tp kek ni memang sedap....sedap sgt2....

Resepi yg ke-3 yg berjaya disiapkan oleh aku ialah.....


PUDING CARAMEL....
Wah2...sedap bangat yg ini....tp terlalu manis lah plak aku buat...hhahaahah...tp menjadi tau...sedap lg....aku igt dh xjd dh...sbb puding ni kn susah sikit nk buat...nati aku nk buat bg kt kwn2 la rase...hahhaha...mane tau blh jual....hehehe....

Penat memang penat buat resepi2 ni tp kepuasan yg penting....erm...akhir kata...sebagai perempuan rajin2 la belajar masak.....bru lah jd Isteri Pilihan....hahahha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan