Cari Blog Ini

Ahad, 11 Mac 2012

Kesunyian di Office






2 minggu aku keseorangan di office...borim ke???tak rsenya...hati aku berbunga2 mcm mawar kt atas ni..release tension aku..at least aku x takut n kelam kabut n takut kt BOS...sepjg 2minggu ni aku pon xtahu nk buat pe..bt keje tp xbyk..hah baiki blog aku la...

AKU sebenarnya dh xsbr nk ngaji balik.."Uitm dihatiku" huhuhu....setelah dpt pengalaman kerja/praktikal ni aku rse dh xminat nk kerja dlm bidang mcm ni...erm pahtu nk jd ape??xkan kau nk belaja smpai tua...mst lah kena keje n kawin..HAH!!!!KAWIN...of tidak...lambat lg kot..sape la nk kawin dgn aku..haha..propa je lebih..

Sebenarnya aku sudah lame terfikir...ape yg sebenarnya aku nk dlm hidup aku...aku sendiri pon xtahu jawapannya...lpas belaja nk jd ape..mcmane nk balas jasa ibubapa??kalau mcm ni..fenim2..semoga ALLAH berikan aku jalan utk menjalani hidupku yg akn dtg..Amin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan