Cari Blog Ini

Sabtu, 10 Mac 2012

sahabatku...



untuk sahabat yg sentiasa di sampingku...
yg sedang pegang rambutan tu...nama dia NURUL KASYIFAH...she is oldest than me...but she is very sporting person n very like to perfect things...huhuhu....dulu aku kurus mcm dia...tp skrg....macam dipam2....tapi xpela selagi aku happy...no one can stop me...Kasyifah@shefast is very strong person...she has potential to be a leader one day....tp byk kenangan aku dan dia...yg paling aku pikir sgt lucu ialah....dia penah kne period pain kt kuliah...pahtu ambulan dtg..hahahahhaha...so funny but pd mase tu aku kesian kt dia...hope shefast be a very strong ang brave person...

next is SALWANI....erm...nk cter ape ek psal dia...aku selalu berangan nk dia jd madu aku....tp if really real...ish!!!!xnk aku...nk bermADU..hahhahaa....wawa nama manja dia...erm dio seorg yg sgt perahsia...susah nk korek rahsia dgn dia...tp dia blh pegang rahsia org....dia maybe unik kot...dia unik sbb cara dia tido lain...erm sebenarnya..time org tido dia bngn time org bngn dia tido....mkn....hah sebut pasal mkn...dia memg kuat mkn...tp gemok nya tak....smpai dpt nama timangan "wawa weightgain" hahahah...lucu aku...

mereka la yg selalu menceriakan hidupku.....  ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan