Cari Blog Ini

Isnin, 12 Mac 2012

Sedetik rasa...

Hatiku selalu berdetik...bertanya bila kah akan tiba jodohku...tp perasaan mengatakan terlalu awal utk ku bertanya tentang itu..mungkin jodoh ku belom tiba hanya tunggu mase..kadang2 aku cemburu melihat kawan2 aku yg telah kawin..erm mungkin aku sunyi kot..patut lah perasaan jd mcmtu...
tak kisahlah apa yg bakal terjadi as long as aku happy ngan hidup aku...bak kata Nora Danish..."kita enjoy"..
Aku sebenarnya pun xpaham hati dan perasaan aku..aku dh xde perasaan kot..hahahaha..nk jatuh cinta susah sekali..terlalu memilih..iyer kot..mst la kte nk yg terbaik kan...Rasulullah pon suruh kte pilih yg elok2 kan...
Agak2nya Allah nk suruh aku dekatkan diri pada-NYA..minta n mohon pertunjuk...as long as my family happy ,i'll happy to...of course lah first things that i'll do after graduation is balas jasa mama n papa la...huhuu...mintak2 tercapai n umur aku pjg...kte mana tahu ajal kita bile???

sayangi lah diri sendiri dan sentiasalah berfikiran positif.......kepada pemilik tulang rusuk kiri yg telah ditentukan untukku...bersabarlah kita pastikan ketemu...

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan